Eittar Elektroniskās droseles kontrolieris paātrinātāju MITSUBISHI L200 TIPS: KA4T / KB4T 2005+

Jauns produkts

Pieejams

€59.25

Pievienot vēlamo produktu sarakstam

Kas ir elektroniskās droseles kontrolieris ?

elektroniskās droseles kontrolieris ir droseles reakciju kontrolieris.Tas noņem reakcijas kavēšanās par jūsu elektroniskā akseleratora pedāli.Faktiski, tas ļauj jūsu dzinējam, lai reaģētu ātrāk.Kā rezultātā, jūsu auto var paātrināt ātrāk.Jums jāmaksā daudz naudas par savu auto, bet, kad jūs nospiediet jūsu gāzes pedālis, jums justies kā jums ir piespiežot sūkli.Vai jūs kādreiz esat ievērojuši, ka vecās automašīnas būtu atbilstošākas?

Mums ir risinājums jums!!

Elektroniskās droseles kontrolieris ir 3 dažādi vadības režīmi: NE,S1, S2 .kopā, ir tas, kas padara mūs atšķirīgus, nekā citi.elektroniskās droseles kontrolieris ir programmējamas pēc jūsu vēlēšanās jūsu auto

Režīma funkcija ievads :

S1 Režīmā (Sporta režīmā)

S1 Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālais paātrinājums veiktspēju pat par 45%

S1 režīmā paātrinājums darbības ievads S1.1 paātrinājuma Režīmā veiktspēju par 5% S1.2 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 10% S1.3 Režīmu paātrinājums veiktspēju pat par 15% S1.4 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 20% S1.5 Režīmu paātrinājums veiktspēju pat par 25% S1.6 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 30% S1.7 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 35% S1.8 Režīma veiktspēja paātrinājums ir apmēram 40% S1.9 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 45%

S2 Režīms ( Sacīkšu Režīmā )

S2 Režīms piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālais paātrinājums veiktspēju pat par 85%

S2 režīms paātrinājums darbības ievads S2.1 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 45% S2.2 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 50% S2.3 Režīmu paātrinājums veiktspēju pat par 55% S2.4 paātrinājuma Režīmā veiktspējas par 60% S2.5 Režīmu paātrinājums veiktspēju pat par 65% S2.6 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 70% S2.7 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 75% S2.8 paātrinājuma Režīmā veiktspēju pat par 80%

S2.9 Režīmā veiktspēja paātrinājums ir apmēram 85%

NE Režīmā (Normālā Režīmā)

Nes transportlīdzekli atpakaļ standarta

KĀ TAS DARBOJAS

Ar Eittar ir jaunākā veiktspējas uzlabošanas jūsu transportlīdzeklim.Tā ir izstrādāta, lai samazinātu kavēšanos, jo savus transportlīdzekļus fly by wire pedāli mainot transportlīdzekļu jaudas līkne.

Asāku / Gludāka paātrinājums

Uzlabots paātrinājums pie slodzes situācijās, piemēram, vilkšanas vai kāpšana kalnos

Piemērots gan Automātisko un Manuālo pārnesumkārbu

Vienkārši 5 minūšu uzstādīšanas nav nepieciešami speciāli instrumenti

Kāpēc man vajadzētu izmantot Eittar elektroniskās droseles kontrolieris?

Jauniem transportlīdzekļiem, kas mainās katru gadu, galvenokārt tāpēc, ka notikumi elektronikas.Transportlīdzekļa sistēmas, kas tika mehāniski kontrolētiem tagad kontrolē transportlīdzekļa datoru.Viena šāda jauna sistēma, ir elektroniskās droseles kontroles, kas pazīstama kā drive-by-wire.

Drive-by-wire sistēma novērš parasto mehāniski darbināmu sistēmu, kas tika izmantota kopš automašīnām.Standarta mehāniski darbināmas akseleratora pedāli, izmanto kabeli, kas pievienots no pedāli ar droseli iestāde.Kad jūs nospiež uz leju uz pedāli, kabeļu atver droseli plate, kas ļauj gaisa iet caur motorā.Dzinēja APGR. / min ir tieši proporcionāla leņķi droseles plates.

Ar drive-by-wire, kabeļu aizstāj ar elektroniski vadāmu sistēmu, izmantojot progresīvas elektromehānisku pievadu, vietā kabelis, ar akseleratora pedāļa pozīcijas sensora ir savienota ar akseleratora pedāli.Šo sensoru,kas ir potenciometrs, nosaka nostāju, akseleratora pedālis un signāli šo informāciju, lai transportlīdzekļa ECU, savukārt, komandas droseles kontroles mehāniskiem, lai atvērtu vai aizvērtu droseles vārstu.

Vai jūs Jūtat, ka jūsu gāzes pedālis Sūklis ?

Drive-by-wire sistēma ir ierobežojumi, tomēr galvenā problēma ir, ka droseles reakcijas laiks ir ievērojami lēnāks.Droseles reakciju, kas pazīstams arī kā transportlīdzeklis tautas atsaucību, ir pasākums, cik ātri iekšdedzes dzinēju var palielināt tās jaudu no zemiem RPM augstākā jaudīgāku APGR. / min atbildot uz transportlīdzekļa vadītāja lūgumu paātrinājums; spiežot pedāli uz leju.Droseles reakcija bieži vien ir samudžināts ar labāku enerģijas; tomēr droseles reakcija ir faktiski izmērīt laiku, kas vajadzīgs, mainīt izejas jauda.

Draiveri visi novērtējam, need for speed un aizraušanās spiežot mūsu automašīnām uz jaunāku robežas, un lēnāk droseles reakcija būs tikai prasa vairāk laika, lai saņemtu savu transportlīdzekli ir max jauda.Lai šo problēmu risinātu, pēcpārdošanas pasaulē ir izstrādājusi jaunu sistēmu, lai apietu rūpnīcas elektroniskās droseles kontroles iestatījumus, kas ir ievērojams laika perioda.Pedāli Komandieris Droseles Kontrolieris, ir lielisks papildinājums piebilst, ka papildus "WOOW", lai savu drive-by-wire transportlīdzekli.

Tagi: l200 triton, triton, l200 uzlīme, mitsubishi l200 triton, l200, 9 disku, mitsubishi triton, mitsubishi l200, kontroles l200, droseles vārsts.

Zīmola Nosaukums EITTAR
Modeļa Numurs SS-20

Šobrid vēl nav klientu atsauksmju.

Uzrakstīt recenziju

Eittar Elektroniskās droseles kontrolieris paātrinātāju MITSUBISHI L200 TIPS: KA4T / KB4T 2005+

Eittar Elektroniskās droseles kontrolieris paātrinātāju MITSUBISHI L200 TIPS: KA4T / KB4T 2005+

Saistītie Produkti

Salīdzināt